Maak van elk klantcontact een geslaagde klantervaring.
Voor ons is samenwerking de basis van onze dienstverlening. Want ook al gaan we altijd 100% voor een geslaagde klantervaring in jouw organisatie of bedrijf, we kunnen het niet alleen. We geloven rotsvast in een nauw partnership waarbij onze experts jou helpen om samen doelen te bereiken en duurzame oplossingen en processen te implementeren.




Onze experts behandelen jouw klantinteracties.
Onze ervaren klantendienstmedewerkers behandelen je klantcontacten bij jou op locatie samen met je eigen interne Customer Service medewerkers. Zo beschik je over een schaalbare en flexibele oplossing die de tevredenheid van je klanten verhoogt én je niet afleidt van je corebusiness.
Samen met jou ondersteunen en managen onze experts jouw interne team
Breng de medewerkers van je inhouse klantendienst in topvorm met de ondersteuning van echte ContactExperts. Onze leidinggevenden managen je eigen medewerkers én onze ContactExpert medewerkers op jouw locatie en sturen het team bij met oog voor de aanwezige skills, de bestaande processen en de doelen van je bedrijf.


ContactExpert analyseert en optimaliseert je klantinteracties, processen en inbound marketing.
Hoe kan het beter, efficiënter en klantgerichter? Met die vragen scannen onze experts je interne klantendienst en tekenen ze een plan uit waarmee jullie samen je klantinteracties, processen en inbound marketing naar een hoger niveau brengen. Het delen van onze customer contact expertise zoals Project Management, Training & Quality, Forecast & Capacity, in functie van kostenverlaging, innovatie en digitalisering staat hier centraal.