Maak van elk klantcontact een geslaagde klantervaring.

Voor ons is samenwerking de basis van onze dienstverlening. Want ook al gaan we altijd 100% voor een geslaagde klantervaring in jouw organisatie of bedrijf, we kunnen het niet alleen. We geloven rotsvast in een nauw partnership waarbij onze experts jou helpen om samen doelen te bereiken en duurzame oplossingen en processen te implementeren.

Ontdek onze aanpak

01

Onze experts behandelen jouw klantinteracties.

Onze ervaren klantcontactmedewerkers behandelen je klantcontacten bij jou op locatie samen met je eigen interne customer service medewerkers. Zo beschik je over een schaalbare en flexibele oplossing die de tevredenheid van je klanten verhoogt én je niet afleidt van je core business.

Ben je eerder op zoek naar een ervaren operationeel leidinggevende of een specialist inzake customer service? Ook dan voorziet ContactExpert een geschikt profiel dat naadloos samenwerkt met jouw bestaande organisatie.

CX Professionals

02

Praktische CX trainingen voor elk niveau.

ContactExpert biedt praktijkgerichte trainingen voor diverse functies en niveaus in customer care. Dit voor klantadviseurs tot leidinggevenden. Deze programma's zijn samengesteld op basis van decennia aan ervaring in het besturen van customer care-organisaties en het afhandelen van klantcontacten in diverse branches.

CX Training

03

Samenwerken aan een innovatieve en klantgerichte klantendienst.

Hoe kan het beter, efficiënter en klantgerichter? Met die vragen scannen onze experts je interne customer service organisatie en werken ze een plan uit waarmee we samen je klantinteracties, processen en inbound marketing naar een hoger niveau brengen.

We ontdekken samen met jou of wij met onze ervaringen en expertise, kunnen bijdragen aan een oplossing, een idee of een visie. Een concreet iets waar je onmiddellijk mee verder kan en feitelijk wat oplevert.

CX Consulting

Met deze bedrijven werken we samen aan betekenisvolle klantervaringen.

Insights

Heet van de naald

Het effect van uitstekend klantcontact

Een uitstekende afhandeling van een klantvraag of een commercieel gesprek is een direct resultaat van de klantendienstmedewerker. De impact van een goed klantcontact reikt echter verder dan directe voordelen en vindt ook zijn weerslag in heel wat andere onderdelen en departementen binnen de bedrijfsvoering.

Contact houden met de klant in crisistijd via een omnichannelstrategie

Ook in deze tijd van maatregelen ter indijking van het coronavirus blijft het belangrijk om het contact met de klant te behouden. Die manier van contact houden verandert echter voortdurend. Gebruik dit moment om de huidige klantervaring aan te vullen met een omnichannel aanpak.

Van authenticiteit tot loyaliteit

Klanten zijn net zoals jij en ik, van vlees en bloed met gedachten, doelen en dromen. Logisch? Toch lijkt het vaak dat bedrijven zich dit niet meer herinneren en zakelijke prioriteiten overwinnen. Natuurlijk is het zakelijke belangrijk maar wat als net dat menselijke aspect klanten loyaal maakt?
BETER KLANTCONTACT? NEEM CONTACT OP MET CONTACTEXPERT.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.