Bedrijfsproces optimalisatie
ContactExpert analyseert en optimaliseert je klantinteracties, processen en inbound marketing.

Welke customerprocessen in jouw organisatie kunnen gestroomlijnd worden? Op welk niveau staan je klantinteracties? Hoe efficiënt is je inbound marketing aanpak? Al deze zaken kosten veel tijd en inspanning. Tegelijk wil je ze flexibel kunnen aanpakken, maar ervaar je voortdurende druk om kosten te verlagen én toenemende administratieve last door veranderende wetgeving. Gelukkig kunnen wij voor veel processen een gepaste insourcing oplossing bieden.
Met Business Process Optimisation (BPO) optimaliseert ContactExpert de customer experience van je klanten. Onze experts nemen je klantendienstdepartement grondig onder de loep. In functie van je doelen en plannen maken we een analyse van klantinteracties, processen en marketing. Hoe kan het beter, efficiënter, klantgerichter? Waar is kostenreductie mogelijk? Waar kan innovatie of digitalisering voor progressie zorgen?
Project management, Training & Quality, Forecast & Capacity hebben geen geheimen voor onze experts. Ze zetten hun expertise maximaal in én delen ze met je team om je bedrijf te doen groeien.
Ben jij op zoek naar een gespecialiseerde partner die je werk uit handen neemt bij jou op locatie, terwijl je zelf aan het roer blijft? Focus jij liever op de kernactiviteiten van je organisatie? Dan zijn onze insourcing oplossingen het juiste antwoord.
De voordelen van BPO
- Kostenbesparing, flexibiliteit en continuïteit
- Focus op kernactiviteiten
- Meer grip op het proces
- Kwaliteitsinjectie doorheen je klantendienst