Business Process Optimisation

ContactExpert analyseert en optimaliseert je klantinteracties, processen en inbound marketing.

Welke customerprocessen in jouw organisatie kunnen gestroomlijnd worden? Op welk niveau staan je klantinteracties? Hoe efficiënt is je inbound marketing aanpak? Al deze zaken kosten veel tijd en inspanning. Tegelijk wil je ze flexibel kunnen aanpakken, maar ervaar je voortdurende druk om kosten te verlagen én toenemende administratieve last door veranderende wetgeving. Gelukkig kunnen wij voor veel processen een gepaste insourcing oplossing bieden.

Met Business Process Optimisation (BPO) optimaliseert ContactExpert de customer experience van je klanten. Onze experts nemen je klantendienstdepartement grondig onder de loep. In functie van je doelen en plannen maken we een analyse van klantinteracties, processen en marketing. Hoe kan het beter, efficiënter, klantgerichter? Waar is kostenreductie mogelijk? Waar kan innovatie of digitalisering voor progressie zorgen?

Project management, Training & Quality, Forecast & Capacity hebben geen geheimen voor onze experts. Ze zetten hun expertise maximaal in én delen ze met je team om je bedrijf te doen groeien.

Ben jij op zoek naar een gespecialiseerde partner die je werk uit handen neemt bij jou op locatie, terwijl je zelf aan het roer blijft? Focus jij liever op de kernactiviteiten van je organisatie? Dan zijn onze insourcing oplossingen het juiste antwoord.

We helpen je graag verder.

De voordelen van BPO

  • Kostenbesparing, flexibiliteit en continuïteit
  • Focus op kernactiviteiten
  • Meer grip op het proces
  • Kwaliteitsinjectie doorheen je klantendienst
Oplossingen

Verbeter jouw klantenervaring

Onze ervaren klantendienstmedewerkers behandelen je klantcontacten bij jou op locatie, bij jou op kantoor samen met je interne klantendienst.

Onze experts managen en ondersteunen jouw team

Insights

Heet van de naald

Contact houden met de klant in crisistijd via een omnichannelstrategie

Ook in deze tijd van maatregelen ter indijking van het coronavirus blijft het belangrijk om het contact met de klant te behouden. Die manier van contact houden verandert echter voortdurend. Gebruik dit moment om de huidige klantervaring aan te vullen met een omnichannel aanpak.

Van authenticiteit tot loyaliteit

Klanten zijn net zoals jij en ik, van vlees en bloed met gedachten, doelen en dromen. Logisch? Toch lijkt het vaak dat bedrijven zich dit niet meer herinneren en zakelijke prioriteiten overwinnen. Natuurlijk is het zakelijke belangrijk maar wat als net dat menselijke aspect klanten loyaal maakt?

Hoe je als manager vakantieblues binnen je team vermijdt

De nood om er even tussenuit te zijn was nog nooit zo groot. Ondanks dat men ook tijdens de vakantie rekening dient te houden met de corona-maatregelen blijft 1 ding zeker: genieten van een welverdiende vakantie, in het buitenland of in eigen land, voelt enorm goed. Het werk terug hervatten blijkt echter niet zo eenvoudig en men vergeet al snel dat men uberhaupt vakantie heeft gehad. Hoe motiveer je als manager jouw team na hun vakantie en voorkom je vakantieblues?
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.