Managed Insourcing
Onze experts managen en ondersteunen jouw team

Ben je op zoek naar volledige ontzorging als het gaat om het verbeteren van de klantervaring of ben je op zoek naar snel inzetbare en ervaren medewerkers om je klantendienst te versterken of te managen? Maar wil je het klantcontact wél fysiek in huis houden? Kies dan voor onze managed insourcing oplossing.
Als organisatie of bedrijf haal je de kennis en ervaring van onze experts in huis: een managed insourcing team kan je klantcontacten volledig zelfstandig en efficiënt afhandelen.
Door bij jou op locatie te werken wordt ons team onderdeel van je organisatie. Niet alleen houden we zo de communicatielijnen kort, maar door dit nauwe partnership kunnen we ook de bedrijfsprocessen blijvend verbeteren. Hierbij staat the voice of the customer steeds centraal.
Wij coachen en managen het klantcontactteam, waken over de kwaliteit en werken resultaatgericht. De afgesproken KPI's halen is volledig onze verantwoordelijkheid. Zo kan jij je als organisatie of bedrijf focussen op je corebusiness.
Onze experts hebben bewezen ervaring op het gebied van klantinteracties. Zij weten perfect hoe klantendiensten werken en zijn getraind om elke interactie op de meest klantvriendelijke en effectieve manier af te handelen. Bovendien bepaal jij samen met ons welke personen je wenst in te zetten op basis van jouw behoeften.
Onze medewerkers worden specifiek geselecteerd aan de hand van ons bewezen doorstroombeleid. Hiermee kunnen we de selectieprocedure aanzienlijk verkorten en kunnen we de garantie bieden op ervaren medewerkers, die samen met jou zorgen voor een excellente klantbeleving en zo de beoogde doelen kunnen waarmaken. Zo ben je verzekerd van ervaren medewerkers, die zich snel kunnen inwerken en die matchen met je bedrijfscultuur.
Ook kunnen wij extra diensten leveren zoals planning, project management, training & quality, forecast & capacity en waar gewenst advies geven.
De voordelen van managed insourcing
- Oog voor je klanten in je dagelijkse operaties én toekomstige ontwikkelingen
- Klantenservice wordt een inherent onderdeel van je organisatie
- Jij kan je focussen op je corebusiness
- Korte opstart met garantie op medewerkers met bewezen ervaring
- Externe expertise tilt je klantcontact naar een hoger niveau
- Schaalbaar en flexibel inzetten van getrainde experts
- Kostenbesparing door maximale efficiëntie