Customer service oplossingen
Wens je de customer service in je bedrijf verder te professionaliseren? Ben je op zoek naar ervaren medewerkers of coaching voor je interne klantendienst?
ContactExpert geeft jouw bedrijf meer flexibiliteit en maakt je beter bereikbaar voor je klanten. Naast een uitmuntende operationele invulling kan je bij ContactExpert ook terecht voor een analyse van je klantcontacten. Met die inzichten tekenen onze experts een strategie uit en ga je samen met hen aan de slag om de klantervaring te verbeteren.


Onze ervaren klantendienstmedewerkers behandelen je klantcontacten bij jou op locatie, zelfstandig of in samenwerking met je eigen interne Customer Service medewerkers. Zo beschik je over een schaalbare en flexibele oplossing die de tevredenheid van je klanten verhoogt én je niet afleidt van je corebusiness.
Samen met jou ondersteunen en managen onze experts jouw interne team
Breng de medewerkers van je inhouse klantendienst in topvorm met de ondersteuning van echte ContactExperts. Onze leidinggevenden managen je eigen medewerkers én onze ContactExpert medewerkers op jouw locatie en sturen het team bij met oog voor de aanwezige skills, de bestaande processen en de doelen van je bedrijf.


ContactExpert analyseert en optimaliseert je klantinteracties, processen en inbound marketing.
Hoe kan het beter, efficiënter en klantgerichter? Met die vragen scannen onze experts je interne klantendienst en tekenen ze een plan uit waarmee jullie samen je klantinteracties, processen en inbound marketing naar een hoger niveau brengen. Het delen van onze customer contact expertise zoals Project Management, Training & Quality, Forecast & Capacity, in functie van kostenverlaging, innovatie en digitalisering staat hier centraal.