Customer service outsourcing
Onze ervaren ContactExperts behandelen jouw klantcontacten voor een geslaagde klantervaring.

Is je klantendienst niet altijd goed bereikbaar? Kan je piekmomenten moeilijk opvangen en loop je waardevolle contacten mis? Zijn de gespreksvaardigheden van je medewerkers nog niet op niveau, met ontevreden klanten tot gevolg?
Een hoogstaande klantenservice is cruciaal voor een geslaagde klantervaring. ContactExpert ondersteunt je hierin met insourcing oplossingen waarbij onze medewerkers bij jou op locatie werken.
Opschalen met ContactExpert is een slimme en efficiënte versterking waarbij je tijd wint.
Via ContactExpert ben je steeds verzekerd dat je een ervaren customer contact expert binnenhaalt. Onze medewerkers worden specifiek geselecteerd aan de hand van ons bewezen doorstroommodel. Hiermee kunnen we de selectieprocedure aanzienlijk verkorten en kunnen we de garantie bieden op ervaren medewerkers, die samen met jou zorgen voor een excellente klantbeleving en zo de beoogde doelen kunnen waarmaken.
Onze medewerkers hebben bewezen ervaring in een klantendienstomgeving en zijn getraind om elke klantinteractie op de meest klantvriendelijke en effectieve manier te behandelen.
Kies je ervoor om het klantcontact uit te besteden, maar wel op jouw locatie, dan helpen wij je klanten optimaal via de verschillende kanalen: telefoon, e-mail, sociale media, WhatsApp, chat tot digitale oplossingen. Ons ervaren team kruipt volledig in de huid van je organisatie of bedrijf en past de beste gesprekstechnieken toe. Zo worden je klanten niet alleen snel maar ook op een aangename manier geholpen.
ContactExpert ondersteunt je snel en kwalitatief in je interacties. Onze ervaren en servicegerichte professionals hebben hiervoor alle kennis en vaardigheden in huis. Dit van klantendienstmedewerkers tot planning of andere customer care functies.
De voordelen van insourcing
- Hoge klanttevredenheid
- Je organisatie of bedrijf is optimaal bereikbaar
- Direct inzetbare medewerkers met gegarandeerde bewezen ervaring in customer service
- Snelle selectieprocedures
- Ontzorgd over de beschikbaarheid en kwaliteit van je eigen personeel
- Schaalbare en flexibele oplossing door het inzetten van getrainde experts
- Kostenbesparing door maximale efficiëntie