Business Process Optimisation
ContactExpert analyseert en optimaliseert uw klantinteracties, processen en inbound marketing.

Welke customerprocessen in uw organisatie zouden beter gestroomlijnd kunnen worden? Welk niveau hebben uw klantinteracties? Hoe efficiënt is uw inbound marketing-aanpak? Al deze zaken kosten veel tijd en inspanning. Tegelijkertijd wilt u ze flexibel kunnen aanpakken, maar ervaart u de voortdurende druk om kosten te verlagen én een toenemende administratieve last door een veranderende wetgeving. Gelukkig kunnen wij voor veel processen een gepaste insourcing-oplossing bieden.
Met Business Process Optimisation (BPO) optimaliseert ContactExpert de customer experience van uw klanten. Onze experts nemen uw klantenservice grondig onder de loep. Afgestemd op uw doelen en plannen maken wij een analyse van klantinteracties, processen en marketing. Hoe kan het beter, efficiënter, klantgerichter? Waar is TCO-reductie mogelijk? Waar kan innovatie of digitalisering voor progressie zorgen?
Project management, Training & Quality en Forecast & Capacity hebben geen geheimen voor onze experts. Zij zetten hun ervaring maximaal in én delen deze met uw team om uw bedrijf te laten groeien.
Bent u op zoek naar een gespecialiseerde partner die u bij u op locatie werk uit handen neemt, terwijl u zelf aan het roer blijft? Focust u liever op de kernactiviteiten van uw organisatie? Dan zijn onze insourcing-oplossingen het juiste antwoord.
De voordelen van BPO
- Kostenbesparing, flexibiliteit en continuïteit
- Focus op kernactiviteiten
- Meer grip op het proces
- Kwaliteitsinjectie bij uw klantenservice