Customer service oplossingen
Wilt u de customer service in uw bedrijf verder professionaliseren? Zoekt u ervaren medewerkers of coaching voor uw klantenservice? Wilt u uw processen optimaliseren?
ContactExpert geeft uw bedrijf meer flexibiliteit en maakt u beter bereikbaar voor uw klanten. Naast een uitmuntende operationele invulling kunt u bij ContactExpert ook terecht voor een analyse van uw klantcontacten. Aan de hand van deze inzichten werken onze experts een strategie uit en gaat u samen met hen aan de slag om de klantervaring te verbeteren.


Onze experts behandelen uw klantinteracties.
Onze ervaren medewerkers behandelen uw klantcontacten bij u op locatie, samen met uw interne klantenservice. Zo beschikt u over een schaalbare en flexibele oplossing die de tevredenheid van uw klanten verhoogt én u niet afleidt van uw corebusiness.
Onze experts managen en ondersteunen uw team.
Breng de medewerkers van uw interne customer service in topvorm met de ondersteuning van echte ContactExperts. Onze leidinggevenden managen uw eigen medewerkers én onze ContactExpert-medewerkers op uw locatie en sturen het team bij met oog voor de aanwezige vaardigheden, de bestaande processen en de doelen van uw bedrijf.


ContactExpert analyseert en optimaliseert uw klantinteracties, processen en inbound marketing.
Hoe kan het beter, efficiënter en klantgerichter? Met die vragen scannen onze experts uw customer service en werken zij een plan uit waarmee u samen uw klantinteracties, processen en inbound marketing naar een hoger niveau brengt. Het delen van onze customer contact-expertise, zoals Project Management, Training & Quality en Forecast & Capacity, met het oog op kostenverlaging, innovaties en digitalisering staat hierbij centraal,