Over ContactExpert

Samen naar een betekenisvolle klantervaring.
De customer service van uw bedrijf naar het hoogste niveau tillen, dat doet u samen met ContactExpert. Onze experts bieden u inhouse-oplossingen om samen met uw team een excellente customer experience te realiseren. Elk klantcontact opnieuw.
Meaningful experiences make meaningful relationships.
Elk contact tussen uw organisatie en een klant is een kans om de relatie uit te bouwen en te versterken. Wij zijn ervan overtuigd dat een positief klantcontact aan de basis ligt van een sterke klantenbinding.
Bij ContactExpert willen we uw klanten niet zomaar een klantcontact bezorgen, maar een sublieme klantervaring. Met ervaren mensen, die bij u op locatie werken en iedereen vriendelijk te woord staan. Mensen met passie en de juiste vaardigheden.
Onze medewerkers worden specifiek geselecteerd aan de hand van ons bewezen doorstroommodel. Zo kunnen wij de selectieprocedure aanzienlijk verkorten en u ervaren medewerkers bieden, die samen met u zorgen voor een excellente klantbeleving en de beoogde doelen kunnen waarmaken. Geëngageerde mensen die zich door hun ervaring snel kunnen inleven in uw bedrijfscultuur en die wij continu ondersteunen met workshops en opleidingen. Want we streven er steeds naar het beste in elkaar naar boven te halen én elkaar aan te vullen.

ContactExpert als uw betrouwbare partner.
Versterk uw klantenservice met de expertise en insourcing-oplossingen van ContactExpert. Met onze kennis en motivatie geeft u uw klanten én uw team meer vertrouwen. En daar wordt uw organisatie alleen maar beter van.
- Snelle, flexibele en schaalbare insourcing-oplossingen op maat van uw organisatie
- Ervaren en gemotiveerde medewerkers die bij u op locatie werken
- Uitgebreide expertise op het gebied van customer service
- Krijg concrete inzichten en data over uw huidige manier van werken
Historiek
ContactExpert is ontstaan als Managed Insourcing Solutions unit van IPG (marktleider klantcontact in België) onder de vlag van Koramic2Engage. Door de groei van onze activiteiten en expertise is ContactExpert in 2020 een aparte onderneming geworden, die stevig verankerd blijft binnen Koramic2Engage. In 2021 werd ook een Nederlandse ContactExpert-tak opgericht.
- 2008 - Start als Managed Insourcing Solutions unit van IPG
- 2013 - Ook actief op de Nederlandse markt, o.a. voor HP
- 2017 - 40 medewerkers actief
- 2019 - Experts worden veel ingezet voor Planningen & Capacity, Coaching en Training
- 2020 - ContactExpert wordt een zelfstandige onderneming onder Koramic2Engage
- 2021 - 100 medewerkers actief bij 14 klanten en de oprichting van ContactExpert in Nederland