Maak van elk klantcontact een geslaagde klantervaring.
Voor ons is samenwerking de basis van onze dienstverlening. Want ook al gaan we altijd 100% voor een geslaagde klantervaring in uw organisatie of bedrijf, we kunnen het niet alleen. Wij geloven in een nauw partnerschap waarbij onze experts u helpen om samen doelen te bereiken en duurzame oplossingen en processen te installeren.




Onze experts behandelen uw klantinteracties.
Onze ervaren klantenservice-medewerkers behandelen uw klantcontacten bij u op kantoor, samen met de collega's van uw interne klantenservice. Zo beschikt u over een schaalbare en flexibele oplossing die de tevredenheid van uw klanten verhoogt én u niet afleidt van uw corebusiness.
Onze experts managen en ondersteunen uw team
Breng de medewerkers van uw interne klantenservice in topvorm met de ondersteuning van echte ContactExperts. Onze leidinggevenden managen uw eigen medewerkers én onze ContactExpert-medewerkers op uw locatie en sturen het team bij met oog voor de aanwezige vaardigheden, de bestaande processen en de doelen van uw bedrijf.


ContactExpert analyseert en optimaliseert uw klantinteracties, processen en inbound marketing.
Hoe kan het beter, efficiënter en klantgerichter? Met die vragen scannen onze experts uw klantenservice en werken zij een plan uit waarmee u samen uw klantinteracties, processen en inbound marketing naar een hoger niveau brengt. Het delen van onze customer contact expertise, zoals Project Management, Training & Quality en Forecast & Capacity, met het oog op kostenverlaging, innovatie en digitalisering staat hierbij centraal,