Maak van elk klantcontact een geslaagde klantervaring.
Voor ons is samenwerking de basis van onze dienstverlening. Want ook al gaan we altijd 100% voor een geslaagde klantervaring in uw organisatie of bedrijf, we kunnen het niet alleen. We geloven rotsvast in een nauw partnerschap waarbij onze experts u helpen om samen doelen te bereiken en duurzame oplossingen en processen te implementeren.
Onze experts behandelen uw klantinteracties.
Onze ervaren klantcontactmedewerkers behandelen uw klantcontacten bij u op locatie, samen met uw eigen interne klantenservice-medewerkers. Zo beschikt u over een schaalbare en flexibele oplossing die de tevredenheid van uw klanten verhoogt én u niet afleidt van uw kernactiviteiten.
Bent u eerder op zoek naar een ervaren operationeel leidinggevende of een specialist op het gebied van klantenservice? Ook dan zorgt ContactExpert voor een geschikt profiel dat naadloos samenwerkt met uw bestaande organisatie. .
Praktische CX-trainingen voor elk niveau.
Contactexpert biedt praktijkgerichte trainingen voor diverse functies en niveaus in klantenzorg. Dit voor klantadviseurs tot leidinggevenden. Deze programma's zijn samengesteld op basis van decennia aan ervaring in het besturen van klantenzorg-organisaties en het afhandelen van klantcontacten in diverse branches.
Samenwerken aan een innovatieve en winstgevende klantenservice.
Hoe kan het beter, efficiënter en klantgerichter? Met die vragen scannen onze experts uw interne klantenservice-organisatie en werken ze een plan uit waarmee we samen uw klantinteracties, processen en inbound-marketing naar een hoger niveau brengen. We ontdekken samen met u of wij met onze ervaringen en expertise kunnen bijdragen aan een oplossing, een idee of een visie. Een concreet iets waar u onmiddellijk mee verder kan en dat feitelijk wat oplevert.
Met deze bedrijven werken we samen aan betekenisvolle klantervaringen.