Maak van elk klantcontact een geslaagde klantervaring.

Voor ons is samenwerking de basis van onze dienstverlening. Want ook al gaan we altijd 100% voor een geslaagde klantervaring in uw organisatie of bedrijf, we kunnen het niet alleen. We geloven rotsvast in een nauw partnerschap waarbij onze experts u helpen om samen doelen te bereiken en duurzame oplossingen en processen te implementeren.

Ontdek onze aanpak

01

Onze experts behandelen uw klantinteracties.

Onze ervaren klantcontactmedewerkers behandelen uw klantcontacten bij u op locatie, samen met uw eigen interne klantenservice-medewerkers. Zo beschikt u over een schaalbare en flexibele oplossing die de tevredenheid van uw klanten verhoogt én u niet afleidt van uw kernactiviteiten.

Bent u eerder op zoek naar een ervaren operationeel leidinggevende of een specialist op het gebied van klantenservice? Ook dan zorgt ContactExpert voor een geschikt profiel dat naadloos samenwerkt met uw bestaande organisatie. .

CX Professionals

02

Praktische CX-trainingen voor elk niveau.

Contactexpert biedt praktijkgerichte trainingen voor diverse functies en niveaus in klantenzorg. Dit voor klantadviseurs tot leidinggevenden. Deze programma's zijn samengesteld op basis van decennia aan ervaring in het besturen van klantenzorg-organisaties en het afhandelen van klantcontacten in diverse branches.

CX Training

03

Samenwerken aan een innovatieve en winstgevende klantenservice.

Hoe kan het beter, efficiënter en klantgerichter? Met die vragen scannen onze experts uw interne klantenservice-organisatie en werken ze een plan uit waarmee we samen uw klantinteracties, processen en inbound-marketing naar een hoger niveau brengen. We ontdekken samen met u of wij met onze ervaringen en expertise kunnen bijdragen aan een oplossing, een idee of een visie. Een concreet iets waar u onmiddellijk mee verder kan en dat feitelijk wat oplevert.

CX Consulting

Met deze bedrijven werken we samen aan betekenisvolle klantervaringen.

Insights

Insights, heet van de naald

Het effect van uitstekend klantcontact

Een uitstekende afhandeling van een klantvraag of een commercieel gesprek is een direct resultaat van de klantcontact medewerker. De impact van een goed klantcontact reikt echter verder dan directe voordelen en vindt ook zijn weerslag in heel wat andere onderdelen en afdelingen binnen de bedrijfsvoering.

Contact houden met de klant in crisistijd via een omnichannelstrategie

Ook in deze tijd van maatregelen tijdens het coronavirus blijft het belangrijk om het contact met de klant te behouden. De manier van contact houden verandert echter voortdurend. Gebruik dit moment om de huidige klantervaring aan te vullen met een omnichannel aanpak.

Van authenticiteit tot loyaliteit

Klanten zijn net zoals jij en ik, van vlees en bloed met gedachten, doelen en dromen. Logisch? Toch lijkt het vaak dat bedrijven zich dit niet meer herinneren en zakelijke prioriteiten overwinnen. Natuurlijk is het zakelijke belangrijk, maar wat als net dat menselijke aspect klanten loyaal maakt?
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.