Licensed To Lead

Bent u momenteel minstens 3 jaar een succesvol klantadviseur? Hebt u het talent om uw leidinggevende ambities in klantenzorg waar te maken? Meld u dan nu aan voor het 'Licensed To Lead'-programma van ContactExpert!

Onder begeleiding van een mentor leiden wij u gedurende dit programma op tot een succesvolle teamcoach/teamleider/supervisor, verantwoordelijk voor een team van klantadviseurs/vertegenwoordigers, en bieden we u een uitdagend en afwisselend carrièreperspectief binnen onze zusterorganisatie WEngage of bij een van onze klanten.

Daar stopt het niet: na uw opleiding en uw tewerkstelling begeleiden en coachen wij u continu zodat u verder kunt groeien. Daarnaast houden we oog op uw ambities, talenten en vaardigheden in het kader van uw verdere carrière bij ons!

Geïnteresseerd geraakt? Lees onder hoe dit programma precies in zijn werk gaat.

'Licensed To Lead'-programma

Het programma is door onze trainers en experts dusdanig ontworpen, zodat je goed en volledig voorbereid bent op uw toekomstige leidinggevende taken. Onderstaand een overzicht van het programma:

INTAKE en TEST
We gaan samen in gesprek om elkaar natuurlijk beter te leren kennen, maar zeker ook om te ontdekken wat uw drijfveren en de wederzijdse verwachtingen zijn. We gaan u het programma in meer detail toelichten en u vragen deel te nemen aan een aantal tests om te zien of u voldoet aan de minimale vereisten om deel te kunnen nemen aan dit programma.

TRAINING
Na een positieve afronding van de intake en test, krijgt u een drietal zeer praktische trainingen, volledig geënt op uw toekomstige rol:

  • Een 4-daagse training in leiderschap en coaching waarmee we uw leidinggevende en coachende vaardigheden een stevige boost zullen geven.
  • Daarna volgt de 2-daagse training Contact Center Mechanics die u volledig inzicht zal geven in de werking van een modern contactcentrum en hoe u die kennis in uw dagelijks werk kunt gebruiken.
  • We sluiten af met een 2-daagse opleiding in LEAN-besturing die u zal helpen de resultaten van uw latere team structureel te verhogen en te borgen.

STAGE
Tussen en na de trainingen gaat u onder begeleiding van een mentor telkens enkele weken op stage. U gaat actief meehelpen in de aansturing van een operationeel team van klantadviseurs op een van onze klantprojecten om u de kans te geven het geleerde in de praktijk te oefenen.

EVALUATIE EN EINDTEST
Deze laatste stap behelst een eindtest om te zien in hoeverre u zich alle leerstof eigen hebt kunnen maken. Daarna zullen we samen met u en de mentor het gehele traject nog eens doorlopen, bekijken we de testresultaten, luisteren we naar uw feedback en geven we onze mening over uw goede en te verbeteren punten. Afhankelijk van de uitkomst van deze evaluatie beslissen we of u inderdaad 'Licensed to Lead' bent!

Aan de slag!

Inzet
Als het programma achter de rug is, wordt u ingezet als leidinggevende van een team van klantadviseurs/vertegenwoordigers bij een van onze klanten of bij WEngage zelf. Mocht u ingezet worden bij een van onze klanten, dan legt u operationeel verantwoording af aan uw leidinggevende bij die klant, maar wordt u altijd ondersteund worden door uw manager van ContactExpert én de organisatie van de klant. U staat er nooit alleen voor!

Locaties
Mocht u ingezet worden bij een van onze klanten, dat is dat vooral in Vlaanderen en de regio Brussel. Wordt u ingezet bij WEngage zelf, dan zal het gaan om een van de locaties te Diegem, Hasselt, Leuven, Luik, Antwerpen of Oostende. Uiteraard bespreken we vooraf altijd uw mogelijkheden en voorkeuren!

Werktijden
Deze zullen geheel afhankelijk zijn van de klant en/of het project waar u leiding gaat geven, maar het betreft vaak de normale kantooruren. Ook hier zullen we zoveel als mogelijk rekening houden met uw voorkeuren.

Wat vragen wij?  

Om in aanmerking te komen voor het programma 'Licensed To Lead' dient u te voldoen aan de volgende minimale vereisten:

  • U bent 25 jaar of ouder
  • U hebt minimaal 3 jaar ervaring als klantadviseur/agent in een callcenter-omgeving of klantenserviceorganisatie
  • Een fulltime beschikbaarheid heeft de voorkeur, 4/5e (80%) is bespreekbaar
  • Nederlands is uw moedertaal of ten minste op niveau C1
  • Bij tweetaligheid is uw beheersing van de Franse taal minimaal op niveau B2
  • U kunt goed overweg met pc's en randapparatuur
  • U beschikt over basisvaardigheden MS Excel en MS Word
  • U beschikt over goede analytische vaardigheden
  • U bent stressbestendig
  • U werkt accuraat en hecht waarde aan een resultaatgerichte werkdiscipline
  • U kunt overweg met getallen, rapporten en diagrammen

Aanvullend, enkel voor kandidaten vanuit WEngage:

  • U werd in de afgelopen 12 maanden niet afgewezen voor een functie als Senior Agent of Teamcoach/Teamleider/Supervisor.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Bij aanvang krijgt u een tijdelijk contract voor 3 maanden, gevolgd door een contract voor onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid.
  • Een aantrekkelijk salaris
  • Deelname aan groepsverzekering
  • Mobiele telefoon
  • Laptop
  • Auto van de zaak met tankkaart (bij aanvang contract onbepaalde tijd)

Hoe verder?

Meld u nu aan voor het 'Licensed To Lead'-programma

Wilt u eerst nog nadere informatie? Laat het ons dan weten via het contactformulier of bel ons!

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we u helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.