Over ContactExpert

Samen naar een betekenisvolle klantervaring.

De klantenservice van uw bedrijf naar het hoogste niveau tillen, dat doet u samen met ContactExpert. Onze experts bieden u gespecialiseerde CX-oplossingen om samen met uw team een excellente klantervaring te realiseren. Elk klantcontact opnieuw.

Meaningful experiences make meaningful relationships.

Elk contact tussen uw organisatie en uw (potentiële) klant is een kans om uw relatie op te bouwen en te versterken. We geloven er rotsvast in dat een positief klantcontact aan de basis ligt van een sterke klantenbinding.

Bij ContactExpert willen we niet zomaar een klantcontact afhandelen, maar een sublieme klantervaring creëren. Met ervaren mensen die bij u op locatie werken en iedereen vriendelijk te woord staan. Gepassioneerd en met de juiste competenties.

Onze medewerkers worden specifiek geselecteerd aan de hand van ons bewezen instroommodel. Hiermee kunnen we de selectieprocedure aanzienlijk verkorten en kunnen we de garantie bieden op ervaren medewerkers die samen met u zorgen voor een excellente klantbeleving en zo de doelen kunnen waarmaken. Geëngageerde mensen die zich door hun ervaring snel kunnen inleven in uw bedrijfscultuur en die we continu ondersteunen met workshops en opleidingen. Want we streven er steeds naar het beste in elkaar naar boven te halen én elkaar aan te vullen.

ContactExpert als uw betrouwbare partner.

Versterk uw klantenservice met de expertise en uitgebreide klantervaring-oplossingen van ContactExpert. Met onze kennis en motivatie geeft u uw klanten én uw team meer vertrouwen. En daar wordt uw bedrijf alleen maar beter van.

  • Snelle, flexibele en schaalbare insourcing-oplossingen op maat van uw organisatie en doelen.
  • Ervaren CX-medewerkers, -leidinggevenden en -specialisten die bij u op locatie werken.
  • Uitgebreide trainingsprogramma's voor klantadviseurs tot operationele managers.
  • Inzichten via onze consultingtrajecten waarmee u onmiddellijk aan de slag kan.

 

Historiek

ContactExpert ontstond als Managed Insourcing Solutions-unit van IPG (nu bekend als WEngage). Door de groei van onze activiteiten en expertise werd ContactExpert in 2020 een aparte onderneming onder Koramic. In 2021 werd ook een Nederlandse ContactExpert-tak opgericht en in 2023 werden de diensten training en consulting toegevoegd aan het aanbod.

  • 2008 - Start als Managed Insourcing Solutions-unit van IPG
  • 2013 - De insourcing-activiteit wordt geleidelijk uitgebreid in Nederland
  • 2017 - 40 medewerkers actief
  • 2019 - Experts worden ruim ingezet voor planningen en capacity, teamcoach, training
  • 2020 - ContactExpert wordt een zelfstandige onderneming onder Koramic
  • 2021 - Oprichting van ContactExpert in Nederland.
  • 2022 - 200 medewerkers actief in de Benelux
  • 2023 - Toevoeging van consultancy- en trainingsdiensten voor de Benelux
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.