CX Specialisten
ContactExpert helpt u met de inzet van diverse CX-specialisten die u op korte termijn kunnen bijstaan op vele aspecten binnen uw klantenzorg-organisatie. Projectmanagement, Training en Quality, Forecast en Capacity hebben geen geheimen voor onze experts.
Bent u op zoek naar een gespecialiseerde partner die u ontzorgt en waarde toevoegt? Focust u je liever op de kernactiviteiten van de organisatie? Dan zijn onze CX-specialisten het juiste antwoord.
U kunt bij ContactExpert beroep doen op tijdelijke of structurele inzet van o.a.:
- Project- en programmamanagers voor CX-gerelateerde proces-, besturings- en IT implementaties, maar zeker ook voor het begeleiden van veranderprocessen.
- WFM planners en forecasters.
- WFM hulpmiddelen (software) experts.
- Knowledge Management-experts voor advies en begeleiding.
- Trainers voor CX inhoud.
- Quality Managers.
- Commerciële specialisten die u kunnen ondersteunen met het opstellen, begeleiden en beoordelen van RFI's en RFP's en het maken van kostencalculaties.
- ...
Op zoek naar een specialisme dat hier niet vermeld staat? Neem contact met ons op en we kijken welke oplossing wij voor u kunnen vinden vanuit ons uitgebreide netwerk.
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.