CX Specialisten

ContactExpert helpt u met de inzet van diverse CX-specialisten die u op korte termijn kunnen bijstaan op vele aspecten binnen uw klantenzorg-organisatie. Projectmanagement, Training en Quality, Forecast en Capacity hebben geen geheimen voor onze experts.

Bent u op zoek naar een gespecialiseerde partner die u ontzorgt en waarde toevoegt? Focust u je liever op de kernactiviteiten van de organisatie? Dan zijn onze CX-specialisten het juiste antwoord.

U kunt bij ContactExpert beroep doen op tijdelijke of structurele inzet van o.a.:

  • Project- en programmamanagers voor CX-gerelateerde proces-, besturings- en IT implementaties, maar zeker ook voor het begeleiden van veranderprocessen.
  • WFM planners en forecasters.
  • WFM hulpmiddelen (software) experts.
  • Knowledge Management-experts voor advies en begeleiding.
  • Trainers voor CX inhoud.
  • Quality Managers.
  • Commerciële specialisten die u kunnen ondersteunen met het opstellen, begeleiden en beoordelen van RFI's en RFP's en het maken van kostencalculaties.
  • ...

Op zoek naar een specialisme dat hier niet vermeld staat? Neem contact met ons op en we kijken welke oplossing wij voor u kunnen vinden vanuit ons uitgebreide netwerk.

Oplossingen

Verbeter uw klantenervaring

Onze ervaren en servicegerichte klantcontactmedewerkers staan paraat.

Ervaren en kwalitatieve CX-professionals op diverse niveaus.

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we u helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.