CX Consulting

We ontdekken samen met u of wij met onze ervaringen en expertise kunnen bijdragen aan een oplossing, een idee of een visie. Een concreet iets waar u onmiddellijk mee verder kan en dat feitelijk wat oplevert.

Kantelpunt

'Consulting' is bij ons geen eenrichtingsverkeer. Wat wij liever doen is samen met u sparren, nadenken en ideeën uitwisselen over het nu en de toekomst: hoe kunnen we de volledige klantervaring verbeteren en efficiënter maken voor uw klanten en voor u als organisatie. Dat is goed voor u, maar ook voor ons. Zo herinnert u zich ContactExpert als de partij die écht heeft bijgedragen, zoals wij al eerder deden voor anderen.

De klantenzorg zoals wij die kennen staat op een kantelpunt. Nieuwe technieken, innovaties en veranderend consumentengedrag zijn het landschap drastisch aan het veranderen. Ondanks dat gaan de dagelijkse zaken gewoon door. We moeten verbouwen terwijl de winkel openblijft en de klanten tevreden moeten blijven. Hoe gaan we dat doen?

Dit is waar ContactExpert waarde kan toe voegen. Met onze uitgebreide ervaring en expertise over CX-processen, -besturing, -hulpmiddelen en innovaties gaan wij u helpen dit te realiseren. ContactExpert beschikt over breed inzetbare eigen experts en een gedegen (inter-)nationaal netwerk om aan vrijwel elke vraag te voldoen.

Praktisch maken van bestaande kennis

Er is inmiddels al heel wat kennis vrij beschikbaar rondom de beste inrichting en besturing van een klantenzorgafdeling. Het omzetten van deze theorie naar de dagelijkse praktijk zonder hoge kosten en risico's is echter de moeilijkste opgave.

Waarin een partner als ContactExpert u gaat ontzorgen en waarde gaat toevoegen, is bij het praktisch maken van die kennis of deze te gebruiken voor verdere optimalisatie. Kortom, hoe maakt u van de theorie een werkende en winstgevende CX-operatie? Neem gerust contact met ons op om vrijblijvend te bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Organisatie en processen

Creëer het perfecte samenspel tussen richtinggevend leiderschap, besturing, processen, mensen en prestaties.

Ontdek CX Organisatie en processen

Innovatie en hulpmiddelen

Samen zoeken we naar slimme combinaties van technologische middelen om tot een werkelijke nieuwe aanpak te komen.

Ontdek CX Innovatie en hulpmiddelen

QuickScan

Wij brengen uw huidige Customer Care in kaart en vergelijken deze met standaarden om waardevolle inzichten te verwerven.

Ontdek CX QuickScan

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.