CX Management

ContactExpert geeft uw leidinggevenden alle technieken waarmee ze een perfect presterende organisatie en team kunnen creëren en managen met een hoge klant- en medewerkertevredenheid als resultaat.

Snel naar onze trainingen:

Team Coach 2.0 - Contact Center Management - Contact Center Mechanics

Onder de vlag 'CX-Management' biedt ContactExpert u een aantal praktijkgerichte trainingen aan, speciaal voor beginnende en ervaren leidinggevenden op diverse niveaus in klantcontact.

Met deze trainingen geven wij uw leidinggevenden alle hulpmiddelen en technieken waarmee ze een perfect presterende organisatie en team kunnen creëren en managen met een hoge klant- en medewerkertevredenheid als resultaat!

De trainingen in dit programma zijn modulair opgezet. Zo stellen we samen met u een training samen die perfect past bij de behoeften van uw leidinggevenden. Op deze wijze trainen we gericht en praktisch.

De training is daarmee relevant en uw medewerkers blijven daardoor maximaal betrokken. De trainingen zijn zeer praktisch en omvatten vele oefeningen en cases die afkomstig zijn uit uw praktijk en dus heel herkenbaar zijn voor de deelnemers. Hierdoor wordt de leerstof sneller opgenomen en onmiddellijk inzetbaar.

In tegenstelling tot sommige (gesubsidieerde) trainingen met inschrijving betekent een training van ContactExpert ook onverdeelde aandacht, wat leidt tot een beter eindresultaat.

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we u helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.