CX Organisatie en processen

ContactExpert creëert samen met u het perfecte gedirigeerde samenspel tussen richtinggevend leiderschap en een gebalanceerde combinatie van besturing, processen, mensen en prestaties.

De kern van elke organisatie is een perfect gedirigeerd samenspel tussen richtinggevend leiderschap en een gebalanceerde combinatie van besturing, processen, mensen en prestaties. Voor CX-organisaties is dat niet anders, maar als dienstverleners pur sang kennen deze organisaties veel specifieke nuances die de klantervaring sterk positief of negatief kunnen beïnvloeden.

Dankzij de vele succesvolle samenwerkingen met grote- en kleinere CX-organisaties kent ContactExpert deze nuances als geen ander. Wij weten hoe u deze in uw voordeel kunt ombuigen op basis van 4 werkgebieden.

Uw voordelen

  • Bespaar tijd en moeite
  • Ken en ontwijk de valkuilen
  • Optimaliseer uw winstgevendheid
  • Realiseer een hogere klant- en medewerkerstevredenheid
01

Besturing

  • Optimaliseren van uw CX organisatie
  • Werken met een CX-besturings- of kwaliteitsmodel
  • Inrichten van een intern en extern governance-model
  • Inrichten van een Vendor Management-organisatie
  • Gebruiken van 'industry standard'-KPI's, inclusief benchmarked targets
  • Gebruiken van benchmark rapportage en analysemethodieken
02

Processen

  • Customer- en Service Journeys
  • Channel management
  • Personeelsbeheer
  • Kwaliteitsbeheer
  • Reporting en Analysis
  • Continuous Improvement
  • Vendor en supplier Management
  • RFI- en RFP-beheer
03

Mensen

  • Coherente CX functieprofilering
  • Werving
  • Learning en development
  • Onderhoud van vaardigheden en competenties
  • Coaching en begeleiding
04

Prestaties

  • Meten van prestaties
  • Realiseren van duurzame prestaties

Hoe verder?

Misschien wilt u eerst ContactExpert (een deel van) de bestaande situatie laten analyseren ('screenen') om daarna eventueel zelf te voorzien in de implementatie van de mogelijke verbeteringen, Dat kan!

Neem vrijblijvend contact met ons

Oplossingen

Verbeter uw klantenervaring

Slimme combinaties om te komen tot een werkelijke nieuwe aanpak.

Uw huidige klantenzorg-inrichting in kaart gebracht en vergeleken voor waardevolle inzichten.

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we u helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.