CX Organisatie en processen

ContactExpert creëert samen met jou het perfecte gedirigeerd samenspel tussen richtinggevend leiderschap en een gebalanceerde combinatie van besturing, processen, mensen en prestaties. 

De kern van elke organisatie is een perfect gedirigeerd samenspel tussen richtinggevend leiderschap en een gebalanceerde combinatie van besturing, processen, mensen en prestaties. Voor CX-organisaties is dat niet anders, maar als dienstverleners pur sang kennen deze organisaties veel specifieke nuances die de klantervaring sterk positief of negatief kunnen beïnvloeden.

ContactExpert kent, vanwege de vele succesvolle samenwerkingen met grote- en kleinere CX-organisaties, als geen ander deze nuances en hoe deze in uw voordeel om te buigen op basis van 4 werkgebieden.

Jouw voordelen

  • Bespaar tijd en moeite
  • Ken en ontwijk de valkuilen
  • Optimaliseer je winstgevendheid
  • Verkrijg een hogere klant- en medewerkerstevredenheid
01

Besturing

  • Optimaliseren van jouw CX organisatie
  • Werken met een CX-besturings- of kwaliteitsmodel
  • Inrichten van een intern en extern governance-model
  • Inrichten van een Vendor Management-organisatie
  • Gebruiken van 'industry standard' KPI's, inclusief benchmarked targets
  • Gebruiken van benchmark rapportage & analysemethodieken
02

Processen

  • Customer- & Service Journeys
  • Channel management
  • Workforce management
  • Quality management
  • Reporting & Analysis
  • Continuous Improvement
  • Vendor & supplier management
  • RFI's & RFP's management
03

Mensen

  • Coherente CX functieprofilering
  • Recruitment
  • Learning & development
  • Onderhoud van vaardigheden & competenties
  • Coaching & begeleiding
04

Prestaties

  • Meten van prestaties
  • Realiseren van duurzame prestaties

Hoe verder?

Misschien wens je eerst ContactExpert (een deel van) de bestaande situatie laten analyseren ('screenen') om daarna eventueel zelf te voorzien in de implementatie van de mogelijke verbeteringen, Dat kan!

Neem vrijblijvend contact met ons

Oplossingen

Verbeter jouw klantenervaring

Slimme combinaties om te komen tot een werkelijke nieuwe aanpak.

Jouw huidige Customer Care-inrichting in kaart gebracht en vergeleken voor waardevolle inzichten.

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.