CX Innovatie en Tooling

Samen zoeken we naar slimme combinaties van bestaande en nieuwe middelen en oplossingen om te komen tot een werkelijke nieuwe aanpak.

ContactExpert vergelijkt verbetering en innovatie aan de de hand van de volgende analogie:

"In ons streven naar meer licht investeerden we veel tijd in het langer en feller laten branden van de kaars, maar de echte innovatie was de uitvinding van de gloeilamp."

We zien deze analogie nog steeds opgaan in veel bedrijven, terwijl er mogelijk innovatieve oplossingen in ons handbereik liggen. ContactExpert helpt je ze te vinden met onze kennis en ervaring. Samen met jou zoeken we naar slimme combinaties en hercombinaties van bestaande en nieuwe middelen en oplossingen om te komen tot een werkelijk nieuwe aanpak die je een voorsprong geeft op jouw concurrentie.

Zo ondersteunen we jou bij de volgende vraagstukken:

  • Digitalisering van klantcontact is natuurlijk een 'hot item' vanwege de lagere kosten die dit met zich meebrengt, maar hoe doe je dat op een manier dat je niet het persoonlijke contact met je klant verliest?
     
  • De inzet van Artificial Intelligence (AI) staat ook op ons lijstje. Vooral omdat AI veel waarde kan toevoegen aan het verbeteren van de kwaliteit en snelheid van afwikkeling ten gunste van de klant. 
     
  • Samenwerking tussen systemen. Indien slim gecombineerd kunnen systemen, zoals CRM, ERP, Kennisbanken en contactplatformen, je in staat stellen een persoonlijke service te verlenen aan je klanten via bijvoorbeeld intelligente routering.
     
  • Het gebruik van Robot Process Automation(RPA) kan helpen repetitieve processen te automatiseren. Zo verlaag je de foutmarge en kunnen jouw medewerkers zich concentreren op de meer complexere vragen.

Eén onderwerp ontbreekt nog in dit lijstje en dat is de visie van Contactexpert over hoe al deze punten gecombineerd kunnen leiden tot échte innovatie: van kaars naar gloeilamp. ContactExpert heeft het antwoord. 

Neem vrijblijvend contact met ons op

 

Oplossingen

Verbeter jouw klantenervaring

Het perfecte samenspel tussen leiderschap, besturing, processen, mensen en prestaties.

Jouw huidige Customer Care-inrichting in kaart gebracht en vergeleken voor waardevolle inzichten.

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.