Licensed To Lead

Ben je momenteel minstens 3 jaar een succesvol klantadviseur? Heb je het talent om je leidinggevende ambities in Customer Care waar te maken? Meld je dan nu aan voor het 'Licensed To Lead'-programma van ContactExpert!

Onder begeleiding van een mentor leiden wij jou gedurende dit programma op tot een succesvolle Teamleider/Supervisor verantwoordelijk voor een team van klantadviseurs/agents en bieden we je een uitdagend en afwisselend carrièreperspectief binnen onze zusterorganisatie WEngage of bij een van onze klanten.

Daar stopt het niet: na je opleiding en je tewerkstelling zullen we je voortdurend begeleiden en coachen, zodat je verder kan groeien. Daarnaast houden we oog op je ambities, talenten en vaardigheden in het kader van je verdere carrière bij ons!

Geïnteresseerd geraakt? Lees onder hoe dit programma precies in zijn werk gaat.

'Licensed To Lead'-programma

Het programma is door onze trainers en experts dusdanig ontworpen, zodat je goed en volledig voorbereid bent op je toekomstige leidinggevende taken. Onderstaand een overzicht van het programma:

INTAKE & TEST
We gaan samen in gesprek om elkaar natuurlijk beter te leren kennen, maar zeker ook om te ontdekken wat je drijfveren en de wederzijdse verwachtingen zijn. We gaan je het programma in meer detail toelichten en je vragen deel te nemen aan een aantal tests om te zien of je voldoet aan de minimale vereisten om deel te kunnen nemen aan dit programma.

TRAINING
Na een positieve afronding van de Intake en Test, krijg je een drietal zeer praktische trainingen, volledig geënt op je toekomstige rol:

  • Een 4-daagse Leiderschap & Coaching-training, waarmee we je leidinggevende en coachende vaardigheden een stevige boost zullen geven.
  • Daarna volgt de 2-daagse training Contact Center Mechanics die je volledig inzicht zal geven in de werking van een modern Contact Center en hoe je die kennis in je dagelijks werk kunt gebruiken.
  • We sluiten af met een 2-daagse opleiding in LEAN-besturing die je zal helpen de resultaten van je latere team structureel te verhogen en te borgen.

STAGE
Tussen en na de trainingen ga je, onder begeleiding van een mentor, telkens enkele weken op stage. Je gaat actief meehelpen in de aansturing van een operationeel team van klantadviseurs op een van onze klantprojecten om je de kans te geven het geleerde in de praktijk te oefenen.

EVALUATIE & EINDTEST
Deze laatste stap behelst een eindtest om te zien in hoeverre je je alle leerstof eigen hebt kunnen maken. Daarna zullen we samen met jou en de mentor het gehele traject nog eens overlopen, bekijken wij de testresultaten, luisteren wij naar jouw feedback en geven wij onze mening over jouw goede en te verbeteren punten. Afhankelijk van de uitkomst van deze evaluatie beslissen we of je inderdaad 'Licensed to Lead' bent!

Aan de slag!

Inzet
Als het programma achter de rug is, zul je worden ingezet als leidinggevende van een team van klantadviseurs/agents bij een van onze klanten of bij WEngage zelf. Mocht je ingezet worden bij een van onze klanten dan zal je operationeel verantwoording afleggen aan je leidinggevende bij die klant, maar je zal altijd ondersteund worden door je manager van ContactExpert én de organisatie van de klant. Je staat er nooit alleen voor!

Locaties
Mocht je ingezet worden bij een van onze klanten, dat is dat vooral in Vlaanderen en de regio Brussel. Word je ingezet bij WEngage zelf, dan zal het gaan om een van de locaties te Diegem, Hasselt, Leuven, Luik, Antwerpen of Oostende. Uiteraard bespreken we vooraf altijd jouw mogelijkheden en voorkeuren!

Werktijden
Deze zullen geheel afhankelijk zijn van de klant en/of het project waar je leiding zal geven, maar het betreft vaak de normale kantooruren. Ook hier zullen we zoveel als mogelijk rekening houden met jouw voorkeuren.

Wat vragen wij?  

Om in aanmerking te komen voor het programma 'Licensed To Lead' dien je te voldoen aan de volgende minimale vereisten:

  • Je bent 25 jaar of ouder
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als klantadviseur/agent in een call center-omgeving of klantendienstorganisatie
  • Een fulltime beschikbaarheid heeft de voorkeur, 4/5e (80%) is bespreekbaar
  • Nederlands is je moedertaal of tenminste op niveau C1
  • Bij tweetaligheid is je beheersing van de Franse taal minimaal op niveau B2
  • Je kunt goed overweg met PC's en randapparatuur
  • Je beschikt over basisvaardigheden voor MS Excel en MS Word
  • Je beschikt over goede analytische vaardigheden
  • Je bent stressbestendig
  • Je werkt accuraat en hecht waarde aan een resultaatgerichte werkdiscipline
  • Je kunt overweg met getallen, rapporten en diagrammen

Aanvullend, enkel voor kandidaten vanuit WEngage:

  • Je werd in de afgelopen 12 maanden niet afgewezen voor een functie als Senior Agent of Teamcoach/Teamleider/Supervisor.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Bij aanvang krijg je een tijdelijk contract voor 3 maanden, gevolgd door een contract voor onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid.
  • Een aantrekkelijk salaris
  • Deelname aan groepsverzekering
  • GSM
  • Laptop
  • Bedrijfswagen met tankkaart (bij aanvang contract onbepaalde tijd)

Hoe verder?

Meld je nu aan voor het 'Licensed To Lead'-programma

Wens je eerst nog meer details te kennen? Laat het ons dan weten via het contactformulier of bel ons!

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.