CX Management

ContactExpert geeft jouw leidinggevenden alle technieken waarmee ze perfect in staat worden gesteld om een performante organisatie en team te creëren en te managen met een hoge klant- en medewerkertevredenheid als resultaat.

Snel naar onze trainingen:

Team Coach 2.0 - Contact Center Management - Contact Center Mechanics

Onder de vlag 'CX Management' biedt ContactExpert je een aantal praktijkgerichte trainingen aan, speciaal voor beginnende en ervaren leidinggevenden op diverse niveaus in klantcontact.

Met deze trainingen geven wij jouw leidinggevenden alle tools en technieken waarmee ze perfect in staat worden gesteld om een performante organisatie en team te creëren en te managen met een hoge klant- en medewerkertevredenheid als resultaat!

De trainingen in dit programma zijn modulair opgezet. Zo stellen we samen met jou een training samen die perfect past bij de noden van jouw leidinggevenden. Op deze wijze trainen we gericht en praktisch. De training is daarmee relevant en uw medewerkers blijven daardoor maximaal betrokken.

De trainingen zijn zeer praktisch en doorweven met oefeningen en cases die afkomstig zijn uit jouw praktijk en dus heel herkenbaar zijn voor de deelnemers. Hierdoor wordt de leerstof sneller opgenomen en onmiddellijk inzetbaar.

In tegenstelling tot sommige (gesubsidieerde) trainingen met inschrijving, betekent een training van ContactExpert ook onverdeelde aandacht wat leidt tot een beter eindresultaat.

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.