CX Consulting

We ontdekken samen met jou of wij met onze ervaringen en expertise, kunnen bijdragen aan een oplossing, een idee of een visie. Een concreet iets waar je onmiddellijk mee verder kan en feitelijk wat oplevert.

Kantelpunt

"Consulting" is bij ons geen eenrichtingsverkeer. Wat wij liever doen is samen met jou sparren, nadenken en ideeën uitwisselen over het nu en de toekomst: hoe kunnen we de volledige klantervaring verbeteren en efficiënter maken voor jouw klanten en voor jou als organisatie. Dat is goed voor jou, maar ook voor ons. Zo herinner je ContactExpert als de partij die écht heeft bijgedragen, zoals wij al eerder deden voor anderen.

De Customer Care die wij gewoon zijn, staat op een kantelpunt. Nieuwe technieken, innovaties en veranderend consumentengedrag zijn het landschap serieus aan het veranderen. Ondanks dat, gaan de zaken van vandaag gewoon door. We zullen moeten verbouwen, terwijl de winkel openblijft en de klanten zullen tevreden moeten blijven. Hoe gaan we dat doen?

Dit is waar ContactExpert waarde wenst toe te voegen. Met onze uitgebreide ervaring en expertise over CX processen, -besturing, -tooling en innovaties gaan wij jou helpen dit te realiseren. ContactExpert beschikt over breed inzetbare eigen experts en een gedegen (inter)nationaal netwerk om aan vrijwel elke vraag te voldoen.

Praktisch maken van bestaande kennis

Er is inmiddels al heel wat kennis vrij beschikbaar rondom de beste inrichting- en besturing van een customer care departement. Het omzetten van deze theorie naar de dagdagelijkse praktijk zonder hoge kosten en risico's is echter de moeilijkste opgave.

Waar een partner als ContactExpert jou gaat ontzorgen en waarde gaat toevoegen, is bij het praktisch maken van die kennis of deze te gebruiken voor verdere optimalisatie. Kortom, hoe maak je van de theorie een werkende en winstgevende CX operatie? Neem gerust contact met ons op om vrijblijvend te bekijken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Organisatie en processen

Creëer het perfecte samenspel tussen richtinggevend leiderschap, besturing, processen, mensen en prestaties.

Ontdek CX Organisatie en processen

Innovatie en tools

Samen zoeken we naar slimme combinaties van technologische middelen om tot een werkelijke nieuwe aanpak te komen.

Ontdek CX Innovatie en tooling

QuickScan

Wij brengen jouw huidige Customer Care in kaart en vergelijken deze met standaarden om waardevolle inzichten te verwerven.

Ontdek CX QuickScan

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.