CX Specialisten

ContactExpert helpt jou met de inzet van diverse CX-Specialisten die jou op korte termijn kunnen bijstaan op vele aspecten binnen jouw customer care-organisatie. Project management, Training & Quality, Forecast & Capacity hebben geen geheimen voor onze experts.

Ben je op zoek naar een gespecialiseerde partner die jou ontzorgt en waarde toevoegt? Focus je je liever op de kernactiviteiten van de organisatie? Dan zijn onze CX specialisten het juiste antwoord.

Je kan bij ContactExpert beroep doen op tijdelijke of structurele inzet van o.a.:

  • Project- & programmamanagers voor CX-gerelateerde proces-, besturings- en IT implementaties, maar zeker ook voor het begeleiden van veranderprocessen.
  • WFM planners & forecasters.
  • WFM tooling (software) experts.
  • Knowledge Management experts voor advies & begeleiding.
  • Trainers voor CX inhoud.
  • Quality Managers.
  • Commerciële specialisten die je kunnen ondersteunen met het opstellen, begeleiden en beoordelen van RFI's en RFP's en het maken van kostencalculaties.
  • ...

Op zoek naar een specialisme dat hier niet vermeld staat? Contacteer ons en we kijken welke oplossing wij voor jou kunnen vinden vanuit ons uitgebreide netwerk.

Oplossingen

Verbeter jouw klantenervaring

Onze ervaren en servicegerichte klantcontactmedewerkers staan paraat.

Ervaren en kwalitatieve CX professionals op diverse niveaus.

Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.