Over ContactExpert

Samen naar een betekenisvolle klantervaring.

De customer service van je bedrijf naar het hoogste niveau tillen, dat doe je samen met ContactExpert. Onze experts bieden je gespecialiseerde CX-oplossingen om samen met je team een excellente customer experience te realiseren. Elk klantcontact opnieuw.

Meaningful experiences make meaningful relationships.

Elk contact tussen je organisatie en jouw (potentiële) klant is een kans om jullie relatie op te bouwen en te versterken. We geloven er rotsvast in dat een positief klantcontact aan de basis ligt van een sterke klantenbinding.

Bij ContactExpert willen we niet zomaar een klantcontact afhandelen, maar een sublieme klantervaring creëren. Met ervaren mensen, die bij jou op locatie werken en iedereen vriendelijk te woord staan. Gepassioneerd en met de juiste competenties.

Onze medewerkers worden specifiek geselecteerd aan de hand van ons bewezen instroommodel. Hiermee kunnen we de selectieprocedure aanzienlijk verkorten en kunnen we de garantie bieden op ervaren medewerkers, die samen met jou zorgen voor een excellente klantbeleving en zo de doelen kunnen waarmaken. Geëngageerde mensen die zich door hun ervaring snel kunnen inleven in jouw bedrijfscultuur en die we continu ondersteunen met workshops en opleidingen. Want we streven er steeds naar het beste in elkaar naar boven te halen én elkaar aan te vullen.

ContactExpert als je betrouwbare partner.

Versterk je klantendienst met de expertise en uitgebreide customer experience oplossingen van ContactExpert. Met onze kennis en motivatie geef je je klanten én je team meer vertrouwen. En daar wordt je business alleen maar beter van.

  • Snelle, flexibele en schaalbare insourcing oplossingen op maat van je organisatie en doelen.
  • Ervaren CX medewerkers, leidinggevenden en specialisten die bij jou op locatie werken.
  • Uitgebreide trainingsprogramma's voor klantadviseurs tot operationele managers.
  • Inzichten via onze consultingtrajecten waarmee je onmiddellijk aan de slag kan.

Historiek

ContactExpert ontstond als Managed Insourcing Solutions unit van IPG (nu gekend als WEngage). Door de groei van onze activiteiten en expertise werd ContactExpert in 2020 een aparte onderneming onder Koramic. In 2021 werd ook een Nederlandse ContactExpert-tak opgericht en in 2023 werden de diensten training en consulting toegevoegd aan het aanbod.

  • 2008 - Start als Managed Insourcing Solutions unit van IPG
  • 2013 - De insourcing-activiteit wordt geleidelijk uitgebreid in Nederland
  • 2017 - 40 medewerkers actief
  • 2019 - Experts worden ruim ingezet voor Planningen & Capacity, Teamleider, Training
  • 2020 - ContactExpert wordt een zelfstandige onderneming onder Koramic
  • 2021 - Oprichting van ContactExpert in Nederland.
  • 2022 - 200 medewerkers actief in de Benelux
  • 2023 - Toevoeging van Consulting & Training voor de Benelux
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.