Maak van elk klantcontact een geslaagde klantervaring.

Elk klantcontact is een kans om een waardevolle relatie op te bouwen tussen klant en bedrijf. En daar gaan we voor, samen met u. Een nauw partnerschap is daarbij de basis van alles.

Onze uitgebreide expertise en ervaring zijn het perfecte vertrekpunt voor een samenwerking waarbij we uw klantenservice bij elke fase leiden: opstart, optimalisatie of transformatie. Elk proces kunnen we geheel of gedeeltelijk overnemen zodat u volledig ontzorgd wordt.

Afhankelijk van uw behoefte, kan de samenwerking verschillende vormen aannemen: versterking van uw team met de juiste experts, een project dat u graag volledig aan ons overlaat of advies waarmee uw team aan de slag kan. Wij werken op maat, denken oplossingsgericht, zijn flexibel en transparant. Gedurende de samenwerking nemen we beslissingen altijd samen.

We geloven rotsvast dat mensen het verschil maken. Daarom selecteren we onze gemotiveerde experts steeds specifiek voor uw opdracht en werken we samen met uw team aan een doordachte en duurzame klantgerichte aanpak op alle niveaus. Altijd ter plaatse, om snel en efficiënt uw team, processen én bedrijfscultuur te leren kennen.

Meaningful experiences make meaningful relationships.

Insights

Insights, heet van de naald

Contact houden met de klant in crisistijd via een omnichannelstrategie

Ook in deze tijd van maatregelen tijdens het coronavirus blijft het belangrijk om het contact met de klant te behouden. De manier van contact houden verandert echter voortdurend. Gebruik dit moment om de huidige klantervaring aan te vullen met een omnichannel aanpak.

Van authenticiteit tot loyaliteit

Klanten zijn net zoals jij en ik, van vlees en bloed met gedachten, doelen en dromen. Logisch? Toch lijkt het vaak dat bedrijven zich dit niet meer herinneren en zakelijke prioriteiten overwinnen. Natuurlijk is het zakelijke belangrijk, maar wat als net dat menselijke aspect klanten loyaal maakt?

Hoe je als manager vakantieblues binnen je team vermijdt

De nood om er even tussenuit te zijn was nog nooit zo groot. Ondanks dat men ook tijdens de vakantie rekening dient te houden met de corona-maatregelen blijft 1 ding zeker: genieten van een welverdiende vakantie, in het buitenland of in eigen land, voelt enorm goed. Het werk terug hervatten blijkt echter niet zo eenvoudig en men vergeet al snel dat men uberhaupt vakantie heeft gehad. Hoe motiveer je als manager jouw team na hun vakantie en voorkom je vakantieblues?
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.