Business Process Optimisation

ContactExpert analyseert en optimaliseert uw klantinteracties, processen en inbound marketing.

Welke customerprocessen in uw organisatie zouden beter gestroomlijnd kunnen worden? Welk niveau hebben uw klantinteracties? Hoe efficiënt is uw inbound marketing-aanpak? Al deze zaken kosten veel tijd en inspanning. Tegelijkertijd wilt u ze flexibel kunnen aanpakken, maar ervaart u de voortdurende druk om kosten te verlagen én een toenemende administratieve last door een veranderende wetgeving. Gelukkig kunnen wij voor veel processen een gepaste insourcing-oplossing bieden. 

Met Business Process Optimisation (BPO) optimaliseert ContactExpert de customer experience van uw klanten. Onze experts nemen uw klantenservice grondig onder de loep. Afgestemd op uw doelen en plannen maken wij een analyse van klantinteracties, processen en marketing. Hoe kan het beter, efficiënter, klantgerichter? Waar is TCO-reductie mogelijk? Waar kan innovatie of digitalisering voor progressie zorgen?

Project management, Training & Quality en Forecast & Capacity hebben geen geheimen voor onze experts. Zij zetten hun ervaring maximaal in én delen deze met uw team om uw bedrijf te laten groeien.

Bent u op zoek naar een gespecialiseerde partner die u bij u op locatie werk uit handen neemt, terwijl u zelf aan het roer blijft? Focust u liever op de kernactiviteiten van uw organisatie? Dan zijn onze insourcing-oplossingen het juiste antwoord. 

We helpen u graag verder.

De voordelen van BPO

  • Kostenbesparing, flexibiliteit en continuïteit
  • Focus op kernactiviteiten
  • Meer grip op het proces
  • Kwaliteitsinjectie bij uw klantenservice
Oplossingen

Verbeter uw klantervaring

Onze ervaren customer service medewerkers behandelen uw klantcontacten bij u op locatie samen met uw interne klantendienst.

Onze experts managen en ondersteunen uw team

Insights

Insights, heet van de naald

Contact houden met de klant in crisistijd via een omnichannelstrategie

Ook in deze tijd van maatregelen tijdens het coronavirus blijft het belangrijk om het contact met de klant te behouden. De manier van contact houden verandert echter voortdurend. Gebruik dit moment om de huidige klantervaring aan te vullen met een omnichannel aanpak.

Van authenticiteit tot loyaliteit

Klanten zijn net zoals jij en ik, van vlees en bloed met gedachten, doelen en dromen. Logisch? Toch lijkt het vaak dat bedrijven zich dit niet meer herinneren en zakelijke prioriteiten overwinnen. Natuurlijk is het zakelijke belangrijk, maar wat als net dat menselijke aspect klanten loyaal maakt?

Hoe je als manager vakantieblues binnen je team vermijdt

De nood om er even tussenuit te zijn was nog nooit zo groot. Ondanks dat men ook tijdens de vakantie rekening dient te houden met de corona-maatregelen blijft 1 ding zeker: genieten van een welverdiende vakantie, in het buitenland of in eigen land, voelt enorm goed. Het werk terug hervatten blijkt echter niet zo eenvoudig en men vergeet al snel dat men uberhaupt vakantie heeft gehad. Hoe motiveer je als manager jouw team na hun vakantie en voorkom je vakantieblues?
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.