Insourcing

Onze experts behandelen uw klantcontacten voor een geslaagde klantervaring.

Is uw klantenservice niet altijd goed bereikbaar? Kunt u piekmomenten moeilijk opvangen en loopt u waardevolle contacten mis? Zijn de gespreksvaardigheden van uw medewerkers nog niet op niveau, met ontevreden klanten tot gevolg?

Een hoogstaande klantenservice is cruciaal voor een geslaagde klantervaring. Het uitbesteden van uw klantenservice met ondersteuning van ContactExpert en onze insourcing-oplossingen waarbij onze medewerkers bij u op locatie werken, is daarom de ideale oplossing. 

Opschalen met ContactExpert is een slimme en efficiënte versterking zonder tijdverlies als gevolg van onboarding.

Via ContactExpert bent u er altijd zeker van dat u een ervaren expert binnenhaalt. Onze medewerkers worden specifiek geselecteerd aan de hand van ons bewezen doorstroommodel. Zo kunnen wij de selectieprocedure aanzienlijk verkorten en u ervaren medewerkers bieden, die samen met u zorgen voor een excellente klantbeleving en de beoogde doelen kunnen waarmaken. Onze medewerkers hebben bewezen ervaring in een klantenserviceomgeving en zijn getraind om elke klantinteractie op de meest klantvriendelijke en effectieve manier te behandelen.

Doorstroombeleid

Kiest u ervoor om het klantcontact uit te besteden, maar wel op uw locatie, dan helpen wij uw klanten optimaal via de verschillende kanalen: telefoon, e-mail, sociale media, WhatsApp en chat, tot en met digitale oplossingen. Ons ervaren team kruipt volledig in de huid van uw organisatie of bedrijf en past de beste gesprekstechnieken toe. Zo worden uw klanten niet alleen snel, maar ook op een aangename manier geholpen.

ContactExpert ondersteunt u snel en kwalitatief bij uw interacties. Onze ervaren en servicegerichte professionals hebben hiervoor alle kennis en vaardigheden in huis. Van medewerkers klantenservice tot planning of andere customer care-functies. 

We helpen u graag verder.
 

 

De voordelen van insourcing

  • Hoge klanttevredenheid
  • Uw organisatie of bedrijf is optimaal bereikbaar
  • Direct inzetbare medewerkers met gegarandeerde bewezen ervaring in customer service
  • Vermijd ellenlange selectieprocedures
  • Geen zorgen over de beschikbaarheid en kwaliteit van eigen personeel
  • Schaalbare en flexibele oplossing door het inzetten van getrainde experts
  • Kostenbesparing door maximale efficiëntie
Oplossingen

Verbeter uw klantervaring

Onze experts managen en ondersteunen uw team

ContactExpert analyseert en optimaliseert uw klantinteracties, processen en inbound marketing.

Insights

Insights, heet van de naald

Contact houden met de klant in crisistijd via een omnichannelstrategie

Ook in deze tijd van maatregelen tijdens het coronavirus blijft het belangrijk om het contact met de klant te behouden. De manier van contact houden verandert echter voortdurend. Gebruik dit moment om de huidige klantervaring aan te vullen met een omnichannel aanpak.

Van authenticiteit tot loyaliteit

Klanten zijn net zoals jij en ik, van vlees en bloed met gedachten, doelen en dromen. Logisch? Toch lijkt het vaak dat bedrijven zich dit niet meer herinneren en zakelijke prioriteiten overwinnen. Natuurlijk is het zakelijke belangrijk, maar wat als net dat menselijke aspect klanten loyaal maakt?

Hoe je als manager vakantieblues binnen je team vermijdt

De nood om er even tussenuit te zijn was nog nooit zo groot. Ondanks dat men ook tijdens de vakantie rekening dient te houden met de corona-maatregelen blijft 1 ding zeker: genieten van een welverdiende vakantie, in het buitenland of in eigen land, voelt enorm goed. Het werk terug hervatten blijkt echter niet zo eenvoudig en men vergeet al snel dat men uberhaupt vakantie heeft gehad. Hoe motiveer je als manager jouw team na hun vakantie en voorkom je vakantieblues?
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.