Insourcing

Onze ervaren ContactExperts behandelen jouw klantcontacten voor een geslaagde klantervaring.

Is je klantendienst niet altijd goed bereikbaar? Kan je piekmomenten moeilijk opvangen en loop je waardevolle contacten mis? Zijn de gespreksvaardigheden van je medewerkers nog niet op niveau, met ontevreden klanten tot gevolg?

Een hoogstaande klantenservice is cruciaal voor een geslaagde klantervaring. ContactExpert ondersteunt je hierin met insourcing oplossingen waarbij onze medewerkers bij jou op locatie werken en is zo de uitgelezen oplossing.

Opschalen met ContactExpert is een slimme en efficiënte versterking waarbij je tijd wint.

Via ContactExpert ben je steeds verzekerd dat je een ervaren customer contact expert binnenhaalt. Onze medewerkers worden specifiek geselecteerd aan de hand van ons bewezen doorstroommodel. Hiermee kunnen we de selectieprocedure aanzienlijk verkorten en kunnen we de garantie bieden op ervaren medewerkers, die samen met jou zorgen voor een excellente klantbeleving en zo de beoogde doelen kunnen waarmaken.

Doorstroombeleid

Onze medewerkers hebben bewezen ervaring in een klantendienstomgeving en zijn getraind om elke klantinteractie op de meest klantvriendelijke en effectieve manier te behandelen.

Kies je ervoor om het klantcontact uit te besteden, maar wel op jouw locatie, dan helpen wij je klanten optimaal via de verschillende kanalen: telefoon, e-mail, sociale media, WhatsApp, chat tot digitale oplossingen. Ons ervaren team kruipt volledig in de huid van je organisatie of bedrijf en past de beste gesprekstechnieken toe. Zo worden je klanten niet alleen snel maar ook op een aangename manier geholpen.

ContactExpert ondersteunt je snel en kwalitatief in je interacties. Onze ervaren en servicegerichte professionals hebben hiervoor alle kennis en vaardigheden in huis. Dit van klantendienstmedewerkers tot planning of andere customer care functies.

We helpen je graag verder.

De voordelen van insourcing

  • Hoge klanttevredenheid
  • Je organisatie of bedrijf is optimaal bereikbaar
  • Direct inzetbare medewerkers met gegarandeerde bewezen ervaring in customer service
  • Snelle selectieprocedures
  • Ontzorgd over de beschikbaarheid en kwaliteit van je eigen personeel
  • Schaalbare en flexibele oplossing door het inzetten van getrainde experts
  • Kostenbesparing door maximale efficiëntie
Oplossingen

Verbeter jouw klantenervaring

Onze experts managen en ondersteunen jouw team

ContactExpert analyseert en optimaliseert je klantinteracties, processen en inbound marketing.

Insights

Heet van de naald

Contact houden met de klant in crisistijd via een omnichannelstrategie

Ook in deze tijd van maatregelen ter indijking van het coronavirus blijft het belangrijk om het contact met de klant te behouden. Die manier van contact houden verandert echter voortdurend. Gebruik dit moment om de huidige klantervaring aan te vullen met een omnichannel aanpak.

Van authenticiteit tot loyaliteit

Klanten zijn net zoals jij en ik, van vlees en bloed met gedachten, doelen en dromen. Logisch? Toch lijkt het vaak dat bedrijven zich dit niet meer herinneren en zakelijke prioriteiten overwinnen. Natuurlijk is het zakelijke belangrijk maar wat als net dat menselijke aspect klanten loyaal maakt?

Hoe je als manager vakantieblues binnen je team vermijdt

De nood om er even tussenuit te zijn was nog nooit zo groot. Ondanks dat men ook tijdens de vakantie rekening dient te houden met de corona-maatregelen blijft 1 ding zeker: genieten van een welverdiende vakantie, in het buitenland of in eigen land, voelt enorm goed. Het werk terug hervatten blijkt echter niet zo eenvoudig en men vergeet al snel dat men uberhaupt vakantie heeft gehad. Hoe motiveer je als manager jouw team na hun vakantie en voorkom je vakantieblues?
Beter klantcontact? Neem contact op met ContactExpert.

Waarmee kunnen we je helpen?

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.